FAQ


Megrendelések

FB-on, telefonon vagy e-mailben tudok rendelni?

Csak a közvetlenül a weboldalunkon leadott megrendelések kerülnek be a galaktikus rendelési adatbázisba, ahonnan csapatunk minden szükséges információt megkap álmai projektjeiről. Az összes többi kommunikációs csatorna kizárólag a szakmai segítséget szolgálja, amit igyekszünk a lehető leghamarabb megadni Önnek.

Rendelhetek egynél több ajándékot egyszerre?

Igen, tegye a kiválasztott terméket a kosárba, és térjen vissza a főoldalra további termékek hozzáadásához.

Küldhetek ajándékokat a kosárból különböző címekre?

Megrendelésenként csak egy szállítási címet választhat. Ha azt szeretné, hogy az ajándékokat különböző címzetteknek küldjék ki, külön rendelést kell leadnia.

Megvásárolhatom a termékeit egy stacionárius boltban?

Nem árulunk helyhez kötött termékeket, de megrendelheti weboldalunkon keresztül, és személyes átvételt is választhat Varsóban.

Miért tűnt el a kosárból a megvásárolni kívánt termék?

A termék nagy valószínűséggel elfogyott. Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben, hogy tájékozódjon elérhetőségéről.

Szükségem van bolti fiókra a rendelés leadásához?

Fiók létrehozása nélkül is leadhat rendelést.

Digitális termékek

Mik azok a digitális termékek?

Digitális termékek azok, amelyeket csak digitális fájl (pl. jpg grafikus fájl) formájában kap meg tőlünk az e-mail címére. Az ilyen termékek előnye az alacsony ár és az azonnali kiszállítás - a megrendelt terméket a megrendeléstől számított 8 órán belül kézbesítjük! Nem kap digitális termékeket postai vagy futár küldemény formájában.

Mennyibe kerülnek a digitális termékek?

A digitális termékek jóval olcsóbbak, mint a nem digitális társaik. Az általunk küldött digitális termékek minősége mindig nagyon magas - a grafikus fájlok esetében ez több vagy több tucat megapixel. A digitális termékek készen állnak a nagy formátumú nyomtatásra.

Stílusos portré

Milyen minőségű fotóból készíthetünk képet?

A legtöbb stílusunk készen áll arra, hogy gyakorlatilag bármilyen minőségű képet készítsen egy fényképből. Küldjön el nekünk bármilyen fényképezőgéppel, telefonnal vagy közösségi oldalakon talált fotót, és grafikusaink mindent megtesznek annak érdekében, hogy képe professzionális legyen.

Mennyi idő alatt kapom meg a fotóm grafikai tervét?

A tervet a megrendeléstől számított 24 órán belül elküldjük az Ön e-mail címére.

Hogyan lesz csomagolva a festményem szállításkor?

A nyomatot buborékfóliával és kartondobozban rögzítve küldjük vászonra - úgy, hogy kicsomagolás után a legkisebb karc se maradjon rajta. A fotópapírra készült nyomatokat feltekerjük, és erős kartoncsőben szállítjuk. Csomagja nagyon jól védett a szállítás során.

Honnan tudhatom, hogy fog kinézni a festményem végleges változata?

Rendelésének kinyomtatása előtt a kép grafikai tervét elküldjük e-mail címére. Csak abban az esetben folytatjuk a megrendelés további teljesítését, ha megfelel az Ön elvárásainak.

Mozaikkép

Milyen minőségű fotókkal készíthetünk fotómozaikot?

Gyakorlatilag bármilyen minőségű fotóból készíthetünk mozaikot. Küldjön el nekünk bármilyen fényképezőgéppel, telefonnal vagy közösségi oldalakon talált fotót, és grafikusaink mindent megtesznek annak érdekében, hogy képe professzionális legyen.

Hány komponens fényképet kell küldenem?

Ha saját fotóiból választja ki a mozaikot, akkor minimum 50, maximum 500 fotó. Az adott mérethez tartozó mennyiségre vonatkozó javaslatainkat a termékoldalon adjuk meg a mozaik megfelelő opciójának (méretének) kiválasztása után.

Tiszták az összetevők képei nyomtatáskor?

Igen, minden kép tökéletesen látható. A mozaikokat nagyon jó minőségben nyomtatják – fotópapírra vagy vászonra.

Milyen távolságból láthatom a mozaik egészét, nem pedig különálló fényképekként?

Ez a mozaik méretétől függ. A legtöbb esetben azonban a fő fotó 1-2 méter távolságból jól látható. Ahogy közeledünk a mozaikhoz, egyre jobban láthatóvá válnak az alkatrészek fotói.

Megrendelések feldolgozása

Honnan származnak termékeink árai?

Termékeink árai kéz a kézben járnak azok magas minőségével és egyediségével. Tudnia kell, hogy a tökéletes személyre szabás megalkotása sok munkát, speciális eszközök használatát és több ember szakszerű gondoskodását igényel. Ennek köszönhetően biztos lehet benne, hogy az ajándék, amit átad, szerettei álmait, vágyait, tetszését tükrözi, és nem csak egy divatos kütyü.

Beküldhetem a grafikai javításokat telefonon?

Bármilyen változtatást, amelyet a grafikai tervében szeretne végrehajtani, csak e-mailben jelentheti be. Kiváló grafikusaink távolról dolgoznak, így ez a leggyorsabb módja annak, hogy kapcsolatba léphessünk velük.

Mennyi ideig van a rendszerben a kifizetetlen rendelésem?

A ki nem fizetett rendelés 7 nap elteltével automatikusan törlésre kerül. Ha azt szeretné, hogy egy másik projektet hajtsunk végre az Ön számára, nincs más dolga, mint új rendelést leadni.

Rendelhetek gravírozást ettől eltérő színben?

A gravírozás színe a lézergravírozás anyagától függ, ezért nem tudunk színnel gravírozni.

Küldhetek képet MMS-ben?

Sajnos nem, mert telefonos rendszerünk nem támogatja az MMS-t, ezért kérjük, küldjön fotót a legjobb minőségben e-mailben. Ne feledje, hogy minél jobb a fotó, annál látványosabb a végeredmény.

Küldhetek SMS javításokat?

Sajnos ez nem lehetséges, mivel telefonrendszerünk nem támogatja az SMS-t. Kérjük, küldje el az összes javítást a projekttel együtt küldött e-mailre.

Számíthatok kedvezményre, ha több ajándékot rendelek?

Igen, van ilyen lehetőség. Részletes információkért kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot: info@mygift.hu

Csomagolás

Biztonságosak az ajándékok a szállítás során?

A termékeket buborékfóliával és puha töltetű kartondobozzal rögzítjük - mindezt úgy, hogy a kicsomagolás után a legkisebb karc se maradjon rajtuk.

Saját tervezet

Milyen grafika lesz a legjobb egy egyedi projekthez?

- Gravírozott termékeknél a png vagy vektoros formátumban mentett fekete-fehér grafika lesz a legjobb. Ne feledje, hogy nehéz lesz tökéletes mintát létrehoznunk az Ön számára, ha a grafikákon színátmenetek vannak. - Nyomtatott ajándékokhoz bármilyen grafikát, rajzot, fotót küldhet nekünk. Csak győződjön meg róla, hogy a fénykép világos és jól megvilágított, és nagyszerű terméket kap!

Küldhetek fényképet?

Fénykép gravírozására sajnos nincs lehetőségünk a termékre, ezért kérjük png vagy vektoros formátumban elmentett fekete-fehér grafikákat küldeni. Kivételt képeznek a nyomattal ellátott ajándékok, amelyekre fotót is rakhatunk.

Megnézhetem a vizualizációt a csomag átvétele előtt?

Igen, a rendelés leadását és kifizetését követő 24 órán belül megkapja a kész grafikai tervet. Csak az Ön jóváhagyása után folytatjuk a megrendelés további végrehajtását.

Miért különbözik a végtermék az én elképzelésemtől?

Igényeinek teljes megértése érdekében kérjük, írja le a kiválasztott projektet a lehető legrészletesebben. A részletes leírás lehetővé teszi számunkra, hogy elkészítsük álmai termékét.

Kaparós plakátok

Akaszthatok plakátot a falra?

Természetesen. Használhatja a készletben található tűket, vagy ragasztószalaggal rögzítheti.

Hozzáadhatok feliratot a térképhez?

Igen, saját kezűleg is megteheti egy marker segítségével.

Fizetés

Változtathatok-e a számlán szereplő adatokon?

Az ajándék feladásáig bármilyen változtatást elvégezhetünk a számlán. Ehhez kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot chaten, e-mailben vagy telefonon.

Melyek a lehetséges fizetési módok egy megrendelés esetén?

Megrendeléséhez 4 lehetséges fizetési módot kínálunk: - Gyors internetes átutalás vagy hitelkártya (PayU)
- Átutalás bankszámlára
- Utánvét - csak Lengyelországon belüli küldemények esetén. További díj 1999 Ft
- PayPal

A megrendeléshez mellékelnek számlát?

Ha a címzett címére történő kézbesítés opciót választja, a nyugtát az Ön e-mail címére küldjük.

Mi van akkor, ha a fizetést kétszer vették fel?

Ha ez megtörténik Önnel, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz. A befizetést visszautaljuk arra a számlára, amelyről a befizetést megkaptuk.

KÜLDÉS/KISZÁLLÍTÁS

Mi a szállítási idő és költség?

Szállítmányaink szállításának ideje és költsége Lengyelországban a választott szállítási módtól függ: - DHL futár - a szállítási idő 1 munkanap (szombati szállítás is lehetséges, felár ellenében); a futárral történő szállítás költsége 14,99 PLN. - GLS futár - szállítási idő 1 munkanap (szombati szállítás is lehetséges, felár ellenében); a futárral történő szállítás költsége 14,99 PLN. - InPost futár - szállítási idő 1 munkanap (szombati szállítás is lehetséges, felár ellenében); a futárral történő szállítás költsége 14,99 PLN. - Inpost csomagszekrények - a szállítási idő 2 munkanap; a csomagmegőrző szállítás költsége 13,99 PLN. - Személyes átvétel - a megrendelés a rendelés leadásakor megadott időn belül átvehető lesz - DHL ServicePoint - a szállítási idő 1 munkanap; a kiszállítás költsége átvétellel együtt 11,99 PLN. 200 PLN feletti rendelés esetén ingyenes kiszállítást biztosítunk

Személyesen átvehetem a terméket?

Természetesen! Meghívjuk Önt, hogy vegye át rendelését új varsói központunkban 11:00 és 16:00 óra között. Cím: ul. Prince Ziemowit 53, 4a épület, 2. emelet.

Rendelhetek küldeményt külföldre?

Igen, küldünk csomagokat külföldre. Nem szabad azonban elfelejteni, hogy vámdíj fizetése esetén a fizetési kötelezettség a címzettet terheli.

Rendelhetek futárt egy adott órára?

Sajnos a mi hatalmunk nem terjed idáig. A futárok előre egyeztetett menetrend szerint kézbesítik a csomagokat. Szerencsére a legtöbben telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot, hogy az Ön kényelmét szolgáló csomagot kézbesítsék.

Kiszállították a rendelésemet?

A megrendelés elküldése után kap egy linket a csomag nyomon követéséhez a futár weboldalán. Ne feledje, hogy a link csak este lehet aktív.

Mi lesz a csomaggal, ha a futár nem talál senkit a címzett címén?

A GLS, InPost futár második kézbesítési kísérletet tesz, valószínűleg a következő munkanapon. A DHL futár a csomagot a legközelebbi átvételi pontra szállítja, ahol átvehető.

Mi a teendő, ha a nyomkövető linken a csomag kézbesítettnek tűnik, de nem kaptam meg a csomagot?

Nagyon sajnáljuk, hogy a csomag nem került kézbesítésre. Kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz. Az értesítés kézhezvétele után tisztázzuk az ügyet a kézbesítésért felelős futárcéggel.

Megrendelések feldolgozása

Kapok visszaigazolást a rendelés leadása után?

A megrendelés leadását követően automatikus visszaigazoló e-mailt küldünk Önnek. Ha nem kapta meg, kérjük, ellenőrizze a SPAM mappáját, és szükség esetén lépjen kapcsolatba velünk.

Törölhetek egy rendelést?

A megrendelés a végrehajtás bármely szakaszában lemondható. Ebből a célból vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. Ha a rendelést már elküldték, akkor el kell küldenie a kitöltött elállási lapot.

Honnan származnak termékeink árai?

Termékeink árai kéz a kézben járnak azok magas minőségével és egyediségével. Tudnia kell, hogy a tökéletes személyre szabás megalkotása sok munkát, speciális eszközök használatát és több ember szakszerű gondoskodását igényel. Ennek köszönhetően biztos lehet benne, hogy az ajándék, amit megajándékoz, szerettei álmait, vágyait, tetszését tükrözi, és nem csak egy divatos kütyü.

Beküldhetem a grafikai javításokat telefonon?

Bármilyen változtatást, amelyet a grafikai tervében szeretne végrehajtani, csak e-mailben jelentheti be. Kiváló grafikusaink távolról dolgoznak, így ez a leggyorsabb módja annak, hogy kapcsolatba léphessünk velük.

Mennyi ideig van a rendszerben a kifizetetlen rendelés?

A ki nem fizetett rendelés 7 nap elteltével automatikusan törlésre kerül. Ha azt szeretné, hogy egy másik projektet hajtsunk végre az Ön számára, nincs más dolga, mint új rendelést leadni.

Küldhetek SMS javításokat?

Sajnos ez nem lehetséges, mivel telefonrendszerünk nem támogatja az SMS-t. Kérjük, küldje el az összes javítást a projekttel együtt küldött e-mailre.

Számíthatok kedvezményre, ha több ajándékot rendelek?

Igen, van ilyen lehetőség. Részletes információkért kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot: info@mygift.hu

Összevonhatom a rendeléseket?

A legtöbb esetben ez lehetséges lesz. Ebből a célból vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálati irodánkkal.

Saját tervezet

Milyen grafika lesz a legjobb egy egyedi projekthez?

- Gravírozott termékeknél a png vagy vektoros formátumban mentett fekete-fehér grafika lesz a legjobb. Ne feledje, hogy nehéz lesz tökéletes mintát létrehoznunk az Ön számára, ha a grafikákon színátmenetek vannak. - Nyomtatott ajándékokhoz bármilyen grafikát, rajzot, fotót küldhet nekünk. Csak győződjön meg róla, hogy a fénykép világos és jól megvilágított, és nagyszerű terméket kap!

Küldhetek fényképet?

Fénykép gravírozására sajnos nincs lehetőségünk a termékre, ezért kérjük png vagy vektoros formátumban elmentett fekete-fehér grafikákat küldeni. Kivételt képeznek a nyomattal ellátott ajándékok, amelyekre fotót is rakhatunk.

Megnézhetem a vizualizációt a csomag átvétele előtt?

Igen, a rendelés leadását és kifizetését követő 24 órán belül megkapja a kész grafikai tervet. Csak az Ön jóváhagyása után folytatjuk a megrendelés további végrehajtását.

Miért különbözik a végtermék az én elképzelésemtől?

Igényeinek teljes megértése érdekében kérjük, írja le a kiválasztott projektet a lehető legrészletesebben. A részletes leírás lehetővé teszi számunkra, hogy elkészítsük álmai termékét.

Visszaküldés és reklamáció

Visszaküldhetek egy terméket?

Igen. Számunkra az Ön elégedettsége a legfontosabb, ezért ha nem teljesen elégedett termékünkkel, indoklás nélkül visszaküldheti, és a vásárlástól számított 365 napon belül teljes visszatérítést kap.

Hogyan tehetek panaszt?

Ha a kapott termék hibás vagy sérült, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz e-mailben. Az e-mailhez csatoljon fotót, amelyen a termék hibája látható, és az üzenet címébe írja be a rendelési számot.

Mikor kapok visszatérítést a visszaküldött áruért?

A csomag átvételétől számított 7 munkanapon belül visszatérítjük a pénzét.

Hogyan tudok visszaküldeni?

Ha a kapott termék nem felelt meg az elvárásainak, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a rendelési szám megadásával. Minden szükséges adatot e-mailben küldünk a rendelés visszaküldéséhez a költségünkön.

Hogyan cserélhetek terméket?

A megvásárolt termékeket sajnos nem cseréljük ki.